مدام بنویس

  • ۰
  • ۰

دیشب ازم پرسید تو چه سالی کنکور دادی؟ گفتم 85! بعد یهو اصلاحش کردم گفتم نه! 86! و انگار کشف تازه ای کرده باشم گفتم: دقیقا 10 سال پیش...

 10 سال بعد از کنکور دادنِ من، خواهرم امروز کنکور داشت..انگار متر تازه ای برای زمان پیدا کردم! دیروز معنای یک سال رو فهمیدم و امروز که فهمیدم دقیقا 10 سال از زمان کنکورم می گذره، معنای 10 سال رو! یه حس عجیب و غریبی داره فکر کردن بهش...

 و چیزی که از همه جالب تره! اینه که بعد کنکورم وقتی اومدم خونه برقا رفت و حالا بعد 10 سال، خونه نیستم، سرکارم، کارم هیچ ربطی به رشته ای که یه سال قبلِ کنکور و چهار سال و نیم توی دانشگاه براش درس خوندم، نداره و البته امروز هم مثه همون روز کنکور برقا رفته!

10 سالِ بعد هستم؟! کجام؟! و با چه نشونه ای قراره 10 سال قبلم رو که سرکار بودم، برقا رفته بود و من داشتم پست جدیدی برای کانالم می نوشتم رو یادم بیاد؟!

  • ۹۸/۰۳/۲۰
  • فاطمه گلی زواره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی